FaCe THe TRuTH

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia kepada semua rakyat Malaysia,


Terima kasih kepada semua yang mengunjungi blog ini.
Diharapkan kepada semua rakan-rakan sentiasa sihat minda dan tubuh.
Kepada yang membaca hasil nukilan ini, terima kasih daun keladi diucapkan, samada anda berkenan atau tidak dengan isi kandungan nukilan ni.
Nukilan ini hanya bertujuan untuk memberikan informasi kepada semua umat manusia umumnya, rakyat Malaysia khasnya dan semua yang memahami Bahasa Melayu khususnya.
Diharap anda memahami tujuan nukilan ini dibuat. Jikalau ada salah dan silap dalam nukilan ini, terlebih dahulu saya ingin memohon maaf dan tolong betulkan segala kesilapan saya.
Semoga Allah SWT sentiasa melindungi kita semua...
Amin...


Menyusur Melaka dengan beca,
Jalan tersilap kerana khilaf,
Terima kasih sudi membaca,
Salah silap mohon dimaaf.


Wassalamualaikum dan Salam Sejahtera.
"THe-ReaL-TiMe"

Monday, March 1, 2010

MASONIC

Budaya MASONIC merupakan budaya yang diamalkan oleh FREEMASONRY. Budaya ini sudah tersebar luas ke seluruh dunia tanpa mengetahui bahawa budaya ini sebenarnya merupakan RITUAL kepada mereka ketika menyembah THE BEYOND SUPERIOR.




Ritual MASONIC



CHECKERED FLOOR (LANTAI HITAM PUTIH) 

Budaya ini sudah sampai ke seluruh dunia melalui pengunaan karpet, permainan chess dan sebagainya. Sebenarnya, LANTAI HITAM PUTIH ini digunakan oleh golongan FREEMASONRY dan ILLUMINATI untuk menjalankan ritual berhubung dengan THE BEYOND SUPERIOR. 



TWIN PILLAR (TIANG BERKEMBAR)

Budaya berkembar ini memang tidak dinafikan wujud sekian lama. Di Malaysia pun budaya ini terang-terangan dipamerkan (KLCC). Sebenarnya TWIN PILLAR ni merupakan dua tiang yang diletakkan bersebelahan sebagai syarat untuk mencipta 'pagar' (THE GATE) untuk berhubung dengan THE BEYOND SUPERIOR.


*budaya MASONIC akan diupdated dari masa ke masa...



Cuba perhatikan diatas TIANG sebelah kiri, terdapat lambang BUMI pada tiang itu. Manakala di TIANG sebelah kanan pula terdapat lambang BINTANG DAN KEGELAPAN. Ini menunjukkan perhubungan mereka dalam RITUAL untuk menyembah THE BEYOND SUPERIOR. Sukacitanya ingin dimaklumkan disini bahawasanya THE BEYOND SUPERIOR yang disembah mereka ialah.....




















SYAITAN.......

No comments: