FaCe THe TRuTH

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia kepada semua rakyat Malaysia,


Terima kasih kepada semua yang mengunjungi blog ini.
Diharapkan kepada semua rakan-rakan sentiasa sihat minda dan tubuh.
Kepada yang membaca hasil nukilan ini, terima kasih daun keladi diucapkan, samada anda berkenan atau tidak dengan isi kandungan nukilan ni.
Nukilan ini hanya bertujuan untuk memberikan informasi kepada semua umat manusia umumnya, rakyat Malaysia khasnya dan semua yang memahami Bahasa Melayu khususnya.
Diharap anda memahami tujuan nukilan ini dibuat. Jikalau ada salah dan silap dalam nukilan ini, terlebih dahulu saya ingin memohon maaf dan tolong betulkan segala kesilapan saya.
Semoga Allah SWT sentiasa melindungi kita semua...
Amin...


Menyusur Melaka dengan beca,
Jalan tersilap kerana khilaf,
Terima kasih sudi membaca,
Salah silap mohon dimaaf.


Wassalamualaikum dan Salam Sejahtera.
"THe-ReaL-TiMe"

Monday, March 1, 2010

ILLUMINATI (HEAD OF FREEMASONRY)



ILLUMINATI- mungkin ramai yang tidak mengetahui tentangnya. Mungkin ramai yang selalu terdengar atau terbaca perkataan ini tetapi tidak mengetahui akan maksud disebalik kata ini. Perkataan ILLUMINATI berasal daripada 2 perkataan penting iaitu " illuminatus"(Latin) dan"illuminate"(English) yang membawa maksud DITERANGI CAHAYA.


Namun begitu ILLUMINATI sebenar ialah satu pertubuhan rahsia yang berdiri longlai diantara realiti atau fantasi. Pertubuhan ini mula dikenali sedari tahun 1776 hingga sekarang. Pertubuhan ini kurang disedari kewujudan bagi dunia moden sekarang. Namun hakikatnya, pertubuhan ini berada merata tempat diseluruh dunia.

ILLUMINATI merupakan pertubuhan yang diasaskan oleh Adam Weishaupt pada 1 Mei 1776. Dalam sejarah lalu, kumpulan ini teguh bertindak dalam revolusi bagi kebanyakkan negara Eropah. Namun, bagi dunia moden, kumpulan ini berusaha gigih dalam mewujudkan sebuah dunia baru, NEW WORLD ORDER (Dunia Aturan Baru).

Bagaimana NEW WORLD ORDER (dunia aturan baru) ini berjalan dan dijalankan???

Walaubagaimanapun, ILLUMINATI merupakan satu isu kontroversi yang melanda dunia masa kini. Kumpulan yang dipelopori golongan dan keluarga elite ini seperti merancang untuk menakluki dunia. Namun, penaklukan ini bukanlah demi kepentingan mereka. Demi satu kuasa lain yang tersirat dalam agenda ILLUMINATI.

Antara tanggungjawab ILLUMINATI adalah untuk menlaksanakan AGENDA YAHUDI (PROTOCOL OF ELDER ZION) yang mengerikan. Apakah itu AGENDA YAHUDI? Semuanya akan dikupas dalam nukilan yang berikutnya.


*ILLUMINATI dan FREEMASONRY adalah istilah yang berbeza tetapi berada dalam pertubuhan yang sama. FREEMASONRY merupakan ahli-ahli bawahan (kuli) kepada ahli ILLUMINATI.


No comments: