FaCe THe TRuTH

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia kepada semua rakyat Malaysia,


Terima kasih kepada semua yang mengunjungi blog ini.
Diharapkan kepada semua rakan-rakan sentiasa sihat minda dan tubuh.
Kepada yang membaca hasil nukilan ini, terima kasih daun keladi diucapkan, samada anda berkenan atau tidak dengan isi kandungan nukilan ni.
Nukilan ini hanya bertujuan untuk memberikan informasi kepada semua umat manusia umumnya, rakyat Malaysia khasnya dan semua yang memahami Bahasa Melayu khususnya.
Diharap anda memahami tujuan nukilan ini dibuat. Jikalau ada salah dan silap dalam nukilan ini, terlebih dahulu saya ingin memohon maaf dan tolong betulkan segala kesilapan saya.
Semoga Allah SWT sentiasa melindungi kita semua...
Amin...


Menyusur Melaka dengan beca,
Jalan tersilap kerana khilaf,
Terima kasih sudi membaca,
Salah silap mohon dimaaf.


Wassalamualaikum dan Salam Sejahtera.
"THe-ReaL-TiMe"

Tuesday, March 2, 2010

ILLUMINATI INSIDE AJL

Anugerah Juara Lagu, seperti yang diketahui merupakan anugerah yang berprestij di Malaysia. Namun begitu, beberapa insiden yang tidak diingini telah berjaya mencemarkan maruah Anugerah Juara Lagu. Bukan dari segi pemilihan pemenang bukan juga dari juri. Tetapi dari segi TEMA PERTANDINGAN. 

Pihak pengajur telah memilih satu tema yang diumumkan kepada orang ramai sebagai ORIGAMI. Tetapi yang sebenarnya, konsep ORIGAMI ini telah dicampur adukkan dengan unsur ILLUMINATI AND FREEMASONRY.

Ada yang mengandaikan ianya sebagai KEBETULAN. Tetapi ada juga yang mengandaikan bahawasanya golongan elite di Malaysia sudah mula dikuasai oleh ILLUMINATI and FREEMASONRY. Adakah dakwaan ini benar??? Sedang berkeliarankah SYAITAN-SYAITAN di pejabat golongan elit??? Wallahualam...

Walaubagaimanapun, yang pasti, perkara ini sudah pun berlalu. Tetapi tetap meninggalkan kesan yang mendalam  kedalam diri PIHAK YANG BEBAS. Namun bagi pihak yang TERBATAS KEBEBASAN, saya mencadangan agar anda melihat video di YouTube. Cuma perlu taipkan THE ARRIVALS. Insya-Allah, saya akan cuba untuk menempek LINK video THE ARRIVALS disini.

Berbalik kepada Anugerah Juara Lagu, ia boleh dikatakan kebetulan jika hanya satu atau dua perkara yang berkaitan dengan ILLUMINATI dan FREEMASONRY. Tapi, banyak perkara yang dapat dipertikaikan. Cuba anda saksikan Video YouTube di bawah ini.




Ini baru sebilangan sahaja yang dapat dipertikaikan. Sebenarnya ada banyak lagi yang boleh dipertikaikan.

  • pergelangan baju Faizal
  • penari Faizal yang berunsur CHECKERED
  • Pakaian SIti Nurhaliza
  • Tangga pentas AJL yang merupakan lambang UNFINISHED PYRAMID
  • dan banyak lagi (kedapatan takde idea)



1 comment:

Mike said...

Waaaa,sangat surprised to see another person in Malaysia that is following the exposure freemason, wow!